راهنمای خرید طلاهای نگین دار

طلا و جواهرات علاوه بر استفاده های تزئینی که دارند و به عنوان یک کالای تجملی محسوب می شوند، برای سرمایه گذاری هم کاربرد دارند. به طوری که بسیاری از خانواده های ایرانی برای پس انداز، طلا و جواهرات خریداری می کنند. اگر چه این کار به عنوان یک روش مرسوم پس انداز در ایران شناخته شده است، اما بسیاری نسبت به آن بدبین هستند که دلیل آنها تا حدودی قانع کننده است

 از نظر آنها زمان خرید طلا و بخصوص جواهرات، وزن نگین های اتمی که بر روی آنها کار می شود، با قیمت طلا  محاسبه می شوند. در حالی که زمان فروش این محصولات، بدون در نظر گرفتن وزن نگین های اتمی از مشتری خریداری می شوند و همین موضوع موجب متضرر شدن مشتری می شود.

این موضوع باعث شده است تا بسیاری از مشتریان حتی با وجود علاقه و نیازی که به طلا و جواهرات دارند از خرید آن منصرف شوند و یا حتی الامکان طلاهای بدون نگین کاری و جواهرات با نگین های قیمتی خریداری کنند تا زمان فروش متضرر نشوند و بتوانند سرمایه اولیه ای را که صرف خرید کرده اند، از فروشگاه طلا و جواهرات دریافت کنند.

اما خبر خوش اینکه فروشگاه سکه طلا و جواهرات رز سهم مشتریان را در خرید و فروش محصولات با نگین های اتمی و سنگ های ارزان قیمت  محترم شمرده است و  طلا و جواهرات را با احتساب وزن نگین های اتمی از مشتریان خریداری می کند که با این کار مشتریان متضرر نخواهند شد. اما این امتیاز تنها برای مشتریانی قابل اجراست که طلا و جواهرات خود را از این فروشگاه خریداری کرده باشند و در فاکتور آنها مهر و نام فروشگاه طلا و جواهرات صلحی وند ثبت شده باشد.

از دیگر مزیت های خرید طلا و جواهرات از این فروشگاه، باید به تعمیر رایگان نگین ها اشاره کرد. به طوری که مشتریانی که از این فروشگاه خرید خود را انجام داده باشند در صورت افتادن نگین، با تحویل فاکتور خرید می توانند به طور رایگان از امتیاز تعمیر نگین طلا و جواهرات بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان تماس بگیر
آدرس سکه رز